Megérkezett a JOY Magazin első digitális kiadványa, amely a Pink October szellemében készült!
A kiadvány célja, hogy hangsúlyozza a mellrák elleni harc jelentőségét, és felkeltse a közönség figyelmét a megelőzés és a korai felismerés fontosságára.
A JOY Magazin, az Astratex partnerségével, büszkén mutatja be első digitális kiadványát, amely a mellrákellenes hónapra reflektál. Ez a különleges, dinamikus címlappal rendelkező újdonság célja, hogy hangsúlyozza a mellrák elleni harc jelentőségét, miközben egyedülálló olvasói élményt nyújt. Az innovatív megoldásokkal teli kiadvány nem csupán informál, hanem inspirál is, hogy közösen tegyünk a betegség ellen.
A legújabb címlapon Ördög Nóra tündököl, akit férje, Nánási Pál örökített meg. A fotós régóta szoros kapcsolatban áll a kiadóval, így jelenléte nem csupán esztétikai, hanem szimbolikus jelentőséggel is bír. Ördög Nóra, mint az Astratex nagykövete, nemcsak a márka arculatát erősíti, hanem az együttműködés hitelességét is hangsúlyozza. A lapszámban egy exkluzív interjút is találunk "Nem akarok láthatatlanná válni" címmel, ahol Nóra a karrierjéről, az anyaság és a munka közötti egyensúlyról, valamint a női egészség fontosságáról és saját élményeiről mesél – tájékoztat a Joy sajtóközleménye.
A Pink October kampányhoz való csatlakozással a magazin célja, hogy közönségét edukálja és inspirálja: felhívja a figyelmet a megelőzés, a szűrővizsgálatok és az egészségtudatos életmód jelentőségére. Az október 1-jei premier nem véletlen - ezen a napon tartják a mellrákellenes világnapot, amely minden nő számára emlékeztető, hogy törődjön egészségével.
Ez a projekt a Marquard által korábban meghatározott digitális stratégiának egy újabb fontos állomása, amely a prémium tartalmak és az innovatív hirdetési formátumok irányába törekszik. A JOY nem csupán a nyomtatott magazin digitális változatát kínálja, hanem dinamikus vizuális elemekkel, interaktív funkciókkal és személyre szabott hirdetési megoldásokkal egy teljesen új élményt teremt.
Örömmel jelentjük be, hogy a JOY első digitális kiadványa a Pink October kampány keretében debütál! Ezzel nem csupán a márka történetének új irányt adunk, hanem egy olyan fontos ügy mellé is felsorakozunk, amely minden nő életében kiemelt jelentőséggel bír.
- mondta Vadász Emese, a JOY magazin főszerkesztője.
A kezdeményezés jelentőségét a kiadvány együttműködő partnere is kiemelte.
Az Astratex számára kiemelten fontos, hogy a nőket támogassa - fehérneműink révén a mindennapi kényelemben, valamint az egészségük megőrzésében is. Hosszú évek óta foglalkozunk fehérneműk fejlesztésével, figyelünk vásárlóink igényeire, és szakértő csapatunk segít a megfelelő választásban, hiszen a jól megválasztott melltartó fontos része a mellekről való gondoskodásnak. Ezért támogatjuk a JOY digitális kiadványát, amely a Pink October kampányon keresztül valódi értéket és üzenetet közvetít
- tette hozzá Janyík Bettina, az Astratex országmenedzsere.
A Pink October kampányhoz kapcsolódó digitális JOY célja, hogy inspirálja az olvasókat, erősítse a közösségi összetartozást, és felhívja a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára.
Ahogy korábban említettük, a Joy Magazin főszerkesztői tisztségét idén januárban Vadász Emese kapta meg.



