A magyar F4-es tehetség a legkiemelkedőbb teljesítményét megismételve köszönt el Abu-Dzabitól.

A Dubai Autodrome-úton tett izgalmas kitérő után az F4 Middle East Championship résztvevői visszatértek Abu-Dzabiba, ahol immár harmadszor mérkőznek meg a Formula-1-es versenyeknek is otthont adó impozáns komplexumban. Molnár Martin hétvégéje számos kihívással tarkítva zajlott, de a mindössze 16 éves magyar tehetségnek végül sikerült megdöntenie eddigi legjobb időmérős teljesítményét, emellett a második futamon is új rekordot állított fel.
A közel-keleti F4-es bajnokság ezúttal 27 versenyzővel indult neki a hétvégének, a Yas Marina International Circuit Formula-1 által is használt Grand Prix-nyomvonalán. Az Evans GP, amely biztosította Molnár Martin számára az ülést, együttműködött a magyar pilótát foglalkoztató Virtosi Racinggel, hogy drasztikus és merész beállítás-változtatásokat hajtsanak végre a dubaji forduló után. Ezek a módosítások részben sikeresnek bizonyultak, új lehetőségeket nyitva a versenyzők előtt.
Az első időmérő edzés nem éppen a tervek szerint alakult a Hungarian Motorsport Academy (HMA) pilótája számára. A pályára küldés időpontja túl korai volt, és a forgalom miatt nem tudott tiszta kört futni, így csak a 17. időt tudta elérni. A második felvonásra azonban kért egy apróbb módosítást a beállításokban, ami a csapat számára is meglepő módon jelentős sebességnövekedést hozott. Martin végül a legjobb teljesítményét nyújtva a 6. időt autózta, ezzel biztosította helyét a rajtrács harmadik versenyére.
Végül azonban nem az, hanem a második futam alakult számára a legjobban. Miután az első versenyen a 17.-ről a 14. pozícióba kapaszkodott fel úgy, hogy remek rajt után az egyik ellenfele felnyomta a falra, amitől visszaesett a 19. helyre és innen jött ismét előre, a második futamot már a 14. rajtkockából kezdhette. A rajt után két pozíciót javítva már a 12. helyen haladt, majd a második kör végén már a 11. helyen tűnt fel a neve az eredményjelzőn.
Miközben a mezőny előre haladt, az élen váratlan baleset történt. Az utolsó kanyarnál többen is a pályát átvágva próbálták elkerülni a problémát, ezzel pedig jelentős előnyre tettek szert. A felügyelők azonban csupán Yuhao Futot büntették meg a futam során; a közvetlenül Martin előtt haladó Emily Cotty és Sebastian Wheldon megúszták a szankciót. Így ők a jogtalanul megszerzett előnyükkel folytathatták a versenyt, míg az általuk megelőzött Arjun Chedda a verseny végéig akadályozta a magyar pilótát.
Martin végül a 9. helyen zárta a versenyt, ám Cotty és Wheldon utólagos büntetése révén két pozíciót nyert, így végül a 7. helyen rangsorolták. Ezzel a teljesítményével beállította eddigi legjobb eredményét a közel-keleti F4-es bajnokságban. Csak öt és fél tizedmásodpercen múlt, hogy Fu, aki menet közben öt másodperces büntetést kapott, ne előzze meg őt a végső rangsorban.
A vasárnapi első verseny igazán izgalmasra sikerült! A rajtom jól sikerült, és a pályán való helyezkedésem is megfelelő volt, így sikerült több ellenfelet megelőznöm. Az utolsó sikánban azonban baleset történt, ahol bár volt hely a pályán, három versenyző mégis átvágta a kanyart, és nem adták vissza a pozícióikat, ami nekik jelentős előnyt biztosított. Az utolsó köreimben sajnos nem állt mellém a szerencse, mivel a előttem haladó versenyző olyan keményen védekezett, hogy végül éppen hogy lemaradtam 5 másodpercen belül Yuhao Fu-hoz képest, aki szintén büntetést kapott.
- értékelte Martin a hétvége legjobban sikerült versenyét.
A harmadik futam során, hiába indult a 6. rajtkockából, Martin már a verseny elején súlyos műszaki problémával nézett szembe. Az autója biztonsági üzemmódra váltott, ami miatt a motor nem tudta maximális teljesítményét nyújtani, így a rajt és az első kör alatt folyamatosan hátrányba került. Később a gumik is okoztak neki nehézségeket, mivel egy különösen gyenge szettet kapott, amely csak a verseny vége felé kezdett el igazán tapadni. Ezt jól mutatja, hogy az utolsó köre lett a leggyorsabb. Ennek ellenére Martin végül a 11. helyen, azaz pontszerző pozícióban zárta a futamot.
Az F4 Middle East Championship ötödik, egyben utolsó versenyhétvégéjén a sorozat számára új pályára, Katarba látogat a mezőny február 26. és 28. között.